Vaše číslo pevné linky kdekoli a kdykoli s vámi
Jediné, co potřebujete k provozu naší pevné linky, je přístup k internetu. Kvalitní internet, ale od kohokoli. Technologie VoIP funguje všude stejně. A můžete ji používat na stolním VoIP telefonu, chytrém mobilu nebo i na počítači.
Tarify naší chytré pevné linky
Fayn TAYFUN
200 volných minut
do běžných sítí v ČR
ZDARMA
v síti Fayn
99 Kč
Cena aktivace: 199 Kč
Fayn Maxi
3000 minut volání
do běžných sítí v ČR
Bezkonkurenční ceny
volání do zahraničí
249 Kč
Cena aktivace: 199 Kč
VoIP tarif vám zřídíme do jednoho pracovního dne od objednání (dobití kreditu). A zprovoznit si jej můžete na klasickém stolním či bezdrátovém IP telefonu (který vám volitelně dodáme nastavený), nebo také na chytrém mobilním telefonu, tabletu, notebooku či počítači. Zkrátka, kde potřebujete. Přidělíme vám klasické číslo pevné linky nebo si k nám můžete přenést své stávající číslo (zdarma). Tarify nejsou určeny pro ústředny ani firmy a organizace, které mohou volit tarify pro firemním zákazníky.
Nejčastěji kladené otázky
Co je to VoIP?
U klasické pevné linky se hlas přenáší "po vyhrazených drátech", zatímco u internetové telefonie putuje hlas po internetu. Jediné, co pro volání potřebujete, je telefon, který volání umožní. Více o tom, co je to VoIP...
Co potřebuji k volání přes internet?
K volání přes internet (VoIP) s moderní pevnou linkou potřebujete především připojení k internetu. Následně můžete volat pomocí klasického stolního nebo bezdrátového telefonu, nebo počítače nebo chytrého mobilu. Více se dozvíte v článku Minimální požadavky pro VoIP.
Mohu si k vám přenést svoje stávající číslo?
Ano, můžete si k nám přenést číslo pevné linky. Přenos čísla je ZDARMA, ale mohou být účtovány zřizovací poplatky dle typu služby. Více viz detaily o přenosu čísla.
Přenést číslo k nám můžete i bez kontaktování stávajícího operátora. Stačí, když nám dodáte OKU kód, který k tomuto účelu máte od stávajícího poskytovatele. Ten je povinen vám jej dodat ihned po začátku smluvního vztahu. Máte ho tedy na Smlouvě, ve vyúčtování, nebo například v zákaznické zóně. Případně si o něj u stávajícího operátora řekněte.
Jaké telefonní číslo mi přidělíte? Mohu si vybrat číslo?
Pro pevnou linku (VoIP) se zřízením telefonního účtu v naší síti získáte klasické telefonní číslo, na jaké jste zvyklí u pevné linky, a tedy číslo, které odpovídá lokalitě umístění vašeho telefonu. Např. pro oblast Brna bude vaše telefonní číslo začínat číslicí 5, pro oblast Prahy číslicí 2 atd. Disponujeme telefonními čísly pro celou ČR.
Můžete si též za poplatek vybrat číslo na přání, nebo stříbrné či zlaté číslo. V případě zájmu nás kontaktujte.
Nabízíme také zelené linky 800, nebo bílé linky 840. Je také možné využít Vaše stávající mobilní číslo.