Obchodní podmínky
Nabízíme kvalitní a férové služby, ale bez trochy té "právničiny" to nejde. Služby FAYN Telecommunications se řídí 1) Všeobecnými obchodními podmínkami, 2) Ceníkem a případně 3) Smlouvou.
Všeobecné obchodní podmínky stáhnete pod odkazem níže v aktuálním znění. Můžete si též přečíst naše zkrácené podmínky, které vypichují nejdůležitější body a najdete je dole na této stránce. Věnujte též pozornost Ceníku služeb. Služby hrazené z kreditu si vystačí se Všeobecnými obchodními podmínkami a Ceníkem, služby hrazené zpětně na fakturu obsahují ještě Smlouvu. Dle zákona upozorňujeme na možnost odškodnění při prodlení s přenosem čísla. Také dle zákona poskytujeme tzv. Shrnutí smlouvy, které obsahuje zákonné informace ke každé konkrétní službě – Shrnutí smlouvy najdete na stránce s objednávkou služby, takže se s tímto dokumentem můžete seznámit předem, přičemž při dokončení Objednávky musíte potvrdit, že jste se s našimi smluvními dokumenty seznámili. Je důležité si stáhnout smluvní dokumenty pro účely dokumentace, pozdějšího použití a reprodukce v nezměněné podobě.
Dále se prosím seznamte s našimi zásadami ochrany osobních údajů.
Prepaid (platba předem - kredit) se řídí výše uvedenými Všeobecnými obchodními podmínkami. Doplňková "Smlouva o poskytování veřejně dostupných služeb elektronických komunikací - postpaid" se uzavírá pouze v případě postpaid (fakturace).
Archiv smluvních dokumentů si můžete prohlédnout zde a ceníky aktuálně nenabízených tarifů najdete v sekci Podrobné ceníky.
Zkrácené obchodní podmínky
- S kým uzavíráte smlouvu? S FAYN Telecommunications s.r.o., Popelova 150,71, 620 00, Brno. IČ: 26761050, DIČ: CZ26761050. Společnost je zapsána v OR KS Brno, oddíl C, vložka číslo 51326.
- Náš smluvní vztah se řídí:
- Všeobecnými obchodními podmínkami ke stažení výše,
- Ceníkem v platném znění,
- platnými zákony České republiky.
- Služby hrazené zpětně (na fakturu) jsou sjednávány na základě písemné Smlouvy na dobu neurčitou.
- Uzavřením Smlouvy nám dáváte svolení, že vám v rozumné míře můžeme posílat obchodní sdělení, týkající se výhradně našich služeb. Není to častěji, než v průměru jednou za měsíc. Toto můžete kdykoli odvolat.
- Smlouva se uzavírá pomocí prostředků komunikace na dálku (sítě Internet). Smlouva je uzavřena okamžikem, kdy nám odešlete objednávku, nejpozději však prvním čerpáním služby. Dle ustanovení § 1829 občanského zákoníku, máte právo odstoupit od Smlouvy do 14 dnů od uzavření Smlouvy. Pokud v oněch 14 dnech dojde k užití služby, můžete od Smlouvy odstoupit, avšak za předpokladu uhrazení nákladů vzniklých na čerpání služby.
- V případě změny podmínek služby vás o tom budeme informovat minimálně 1 měsíc předem formou e-mailu a na webu fayn.cz. V případě změny podmínek máte právo službu vypovědět bez sankcí. Jelikož jsou naše služby téměř vždy na dobu neurčitou, žádné sankce vám tak jako tak nehrozí.
- Kredit je nutné dobít alespoň jednou za každých 12 měsíců od posledního dobití v souhrnné výši alespoň 100 korun. Pokud klesne úroveň kreditu do nuly či záporných hodnot, odchozí služby jsou blokovány do dalšího nabití kreditu na kladnou úroveň. Je-li hodnota kreditu záporná déle, než 60 dnů, může být Služba kompletně zrušena.
- Výpovědní lhůta činí 30 dnů a začíná běžet následující den jejím doručením. Poskytovatel i účastník je oprávněn takovou výpověď doručit Účastníkovi také elektronicky prostřednictvím elektronické pošty sítě internet nebo prostřednictvím formuláře na stránkách Poskytovatele. Taková výpověď, obsahující sken (fotokopii) dokumentu s vlastnoručním podpisem Oprávněné osoby se považuje za právoplatnou náhradu písemné výpovědi. V případě, že je součástí výpovědi žádost o přenesení čísla/služby Účastníka do jiné sítě, výpovědní lhůta uplyne následující den po přenosu čísla/služby. Při přenosu čísla však lze využít také přenosové číslo OKU a kdykoli pomocí něj přejít k jinému operátorovi (již do 3 dnů).
- Jestliže se z nějakého důvodu nepohodneme, kromě klasické soudní cesty máte právo řešit věc mimosoudně. V případě telekomunikačních služeb je zodpovědným orgánem, na který se můžete obrátit, Český telekomunikační úřad (www.ctu.cz). U zboží a služeb mimo telekomunikační oblast je to Česká obchodní inspekce (www.coi.cz), případně další subjekty, které splňují zákonné požadavky na mimosoudním řešení spotřebitelských sporů (ADR).