Telefony pro hotely

Hotelové telefony, 
digitální recepce, 
room management

Přejděte s námi na moderní řešení telefonování ve vašem hotelu. V rámci jednoho systému získáte i správu pokojů a nástroje digitální recepce. 

Fayn beru

Hotelové telefonní služby a 
chytrý systém pro recepce

Jako plnohodnotný operátor vám nabízíme komplexní řešení a přehled o telefonování ve vašem hotelu. Od vnější komunikace s vašimi hosty a dodavateli, přes komunikaci hostů na pokojích, po komunikaci mezi personálem. To vše při zachování stávajících čísel a s naším profesionálním servisem. Kromě komunikace náš systém řeší i správu pokojů, chod recepce nebo vyúčtování nejen telekomunikačních služeb hostům. Tyto doplňkové funkce můžete nebo nemusíte využívat. Náš systém lze také napojit na jiné hotelové PMS systémy. 

Praktické příklady využití služby Fayn Hotel

Komplexní hotelový telefonní systém

Komplexní hotelový telefonní systém

Služba Fayn Hotel nabízí moderní telefonní systém, od telefonů na recepci po telefony na pokojích. Včetně jejich centrální správy, buzení po telefonu, a vyúčtování služeb hotelovým hostům. 

Omezí zmeškané hovory a nespokojenost klientů

Omezí zmeškané hovory

Klient vám volá, právě když recepce nestíhá? Pro tyto situace lze snadno nastavit automatizované scénáře: od odpovědí na obecné dotazy až po převzetí a přepsání vzkazu, který vám přijde e-mailem. Nebo jednoduše kliknutím zavoláte zpět. 

Digitální recepce

Digitální recepce

K dalším funkcím patří správa check-in a check-out procesu, přehled o obsazenosti a úklidu pokojů, nastavení příznaku nerušit, buzení po telefonu, fakturace a přehled o vyúčtování hostů včetně jejich historie. 
 

Ideální pro všechny velikosti penzionů a hotelů

Řešení umíme přizpůsobit všem ubytovacím zařízením. Pomůžeme vám nejen se správou telefonické komunikace hotelu, ale vyřešíme také další hotelové procesy:

Check-in a check-out
Check-in a check-out
Room management
Room management
Vyúčtování služeb
Vyúčtování služeb
Buzení po telefonu
Buzení po telefonu

Jak služba funguje?

Informace dostupné po telefonu jsou základem spokojenosti potenciálních i ubytovaných hotelových hostů. Proto službu Fayn Hotel nastavíme přesně podle vašich požadavků. Vaše stávající telefonní čísla zůstávají beze změny, rádi dodáme i moderní telefonní přístroje. Často lze však zachovat i ty stávající. Systém funguje v cloudu a staráme se o něj my. Kromě pokročilých telekomunikačních funkcí v něm rovnou můžete řešit procesy správy pokojů a vyúčtování hostů.

Služba Fayn Hotel je flexibilní řešení, které uspokojí potřeby a požadavky jakéhokoli moderního penzionu či hotelu.

Jednoduše a srozumitelně:
Vše, co potřebujete vědět

Jak dlouho trvá zřízení služby?

Testovací ústřednu vám zpřístupníme klidně během jednoho dne. Většinou spolu ale předtím probíráme vaše potřeby, navrhujeme optimální řešení a první verzi nasazujeme během několika dnů. S finálním vyladěním bývá hotovo do jednoho týdne. 

Mohu si k vám přenést svoje stávající číslo?

Ano, můžete si k nám přenést číslo pevné linky. Přenos čísla je ZDARMA, ale mohou být účtovány zřizovací poplatky dle typu služby. Více viz detaily o přenosu čísla

Přenést číslo k nám můžete i bez kontaktování stávajícího operátora. Stačí, když nám dodáte OKU kód, který k tomuto účelu máte od stávajícího poskytovatele. Ten je povinen vám jej dodat ihned po začátku smluvního vztahu. Máte ho tedy na Smlouvě, ve vyúčtování, nebo například v zákaznické zóně. Případně si o něj u stávajícího operátora řekněte. 

Může se stát, že se volající zákazník nedovolá?

U našich chytrých telefonních řešení se to nestane. Zákazník může zanechat vzkaz, vzkaz vám může přijít přepsaný do e-mailu, zákazníkovi může být automaticky přehráno sdělení (hláška) nebo například při větším množství volajících může být zařazen do fronty.

 

Zaujala vás služba Fayn Hotel?

Nechte nám na sebe kontakt
a my se vám do dvou pracovních dnů ozveme.

Odesláním této zprávy souhlasíte s tím, že budete kontaktováni s obchodní nabídkou. Více o ochraně soukromí.