Moderní telekomunikace pro firmy a organizace | FAYN telecommunications

Virtuální ústředna

Proměníme pevnou i mobilní linku, chat, SMS, WhatsApp a FB Messenger v moderní komunikační nástroj, který vašemu týmu umožní nejen komunikaci se zákazníkem, ale i v rámci týmu. A díky automatizaci budete mnohem efektivnější. 

Zkouška ZDARMA

Oblíbené funkce telefonního systému

S naší Fayn virtuální ústřednou získáte veškeré funkce, které komplexně pokryjí potřeby při firemní komunikaci bez nutnosti pořízení klasické “železné” ústředny. Bez velkých investic a údržby pod neustálou naší i vaší online kontrolou. 

Automatizace podle času

Automatizace dle časových pravidel

Předávání hovorů mezi zařízeními včetně mobilů

Předávání hovorů mezi zařízeními včetně mobilů

Hlasová schránka do e-mailu i s nahrávkou či přepisem vzkazu.

Záznamy hovorů mailem s nahrávkou či přepisem

Uvítací hlášky a hlasový rozcestník (automat)

Uvítací hlášky a hlasový rozcestník (automat)

Každý se dovolá a již ve frontě získá informace

Každý se dovolá a již ve frontě získá informace

Chat a integrace

Live chat a integrace WhatsApp, Facebook, SMS, CRM a další s API.

Výhody virtuální ústředny

Nezestárne
Nezestárne

Ústředna je neustále ve vývoji a pravidelně aktualizována a zálohována.

Variabilní
Variabilita

Funkce ústředny můžete jednoduše přizpůsobovat vašim potřebám a růstu.

Stále pod kontrolou
Kontrola

Přes webové rozhraní máte služby ústředny pod kontrolou odkudkoliv.

Podpora
Podpora

Všechny funkce ústředny, její nastavení i správu, můžete plně přenechat na nás.

Zkouška ústředny ZDARMA

Fayn virtuální ústředna promění pevnou nebo mobilní linku v moderní komunikační nástroj, který vašemu týmu umožní nejen komunikaci se zákazníkem, ale i komunikaci v rámci týmu. A díky automatizaci budete mnohem efektivnější. Pojďte si ji vyzkoušet, a to zcela zdarma.

To mě zajímá

Zkouška ústředny ZDARMA

Komplexní sada funkcí v každém balíčku 

Máme tři základní balíčky, ze kterých si mnozí vyberou. Mohou být nasazeny velmi rychle a jsou vhodné pro menší pracoviště. To vše při zachování plné funkcionality a výhodné ceny. 

ÚSTŘEDNA PRO3

Všechny užitečné funkce Fayn ústředny pro 3 uživatele

(Hlavních funkcí je více než 50 a jsou neustále vylepšovány a doplňovány)

498 Kč

za 3 uživatele

Více informací

ÚSTŘEDNA PRO6

Všechny užitečné funkce Fayn ústředny pro 6 uživatelů

(Hlavních funkcí je více než 50 a jsou neustále vylepšovány a doplňovány)

894 Kč

za 6 uživatelů

Více informací

ÚSTŘEDNA PRO10

Všechny užitečné funkce Fayn ústředny pro 10 uživatelů

(Hlavních funkcí je více než 50 a jsou neustále vylepšovány a doplňovány)

1299 Kč

za 10 uživatelů

Více informací

Řešení postavené na míru

Pro střední a velká pracoviště vám namixujeme virtuální ústřednu přesně podle vašich potřeb. Proto je poměr výkon-cena velice přívětivý. 

ÚSTŘEDNA PRO20

Všechny užitečné funkce Fayn ústředny pro 11–20 uživatelů

(Hlavních funkcí je více než 50 a jsou neustále vylepšovány a doplňovány)

109 Kč

za uživatele
jednotlivě

Více informací

ÚSTŘEDNA PRO50

Všechny užitečné funkce Fayn ústředny pro 21–50 uživatelů

(Hlavních funkcí je více než 50 a jsou neustále vylepšovány a doplňovány)

99 Kč

za uživatele
jednotlivě

Více informací

ÚSTŘEDNA PRO+

Všechny užitečné funkce Fayn ústředny pro 50 a více uživatelů

(Hlavních funkcí je více než 50 a jsou neustále vylepšovány a doplňovány)

individuálně

cena 
na vyžádání

Více informací

Chcete vyzkoušet virtuální ústřednu ZDARMA?

Zavolejte nám nebo zanechte kontaktní údaje. Ozveme se a společně vše nastavíme podle vašich potřeb.

Nebo nám zavolejte na 530 330 240

Nejčastěji kladené otázky

Rozcestník – IVR – hlasový asistent

IVR je automatický systém hlasového menu, který volajícího přivítá, nabídne mu možnosti volby a přesměruje hovor tam, kam si volající zvolí. Nechte své zákazníky vybrat, ke komu má být hovor směrován nebo jim pomozte řešit jejich problém prostřednictvím hlasového asistenta bez nutnosti přepojit hovor na některého z vašich kolegů.

Vyzváněcí skupiny

Definujte si vyzváněcí skupiny pro jednotlivá oddělení nebo kanceláře. Hovory mohou zvonit všem zároveň, nebo postupně.

Časová pravidla

Díky časovým pravidlům můžete řídit příchozí hovory podle pracovní doby, nebo podle přítomnosti jednotlivých pracovníků v kanceláři. V mimopracovní době můžete volající informovat o provozních hodinách nebo je instruovat, aby zanechali vzkaz.

Zpětné směrování hovorů

Zabezpečí nasměrování příchozího hovoru k tomu operátorovi, který s volajícím telefonoval naposledy. Již žádné “to s Vámi hovořil kolega”.