Individuální tarify
malé i velké
Jeden firemní VoIP tarif na všechno. V případě potřeby s více čísly a případným využitím v ústředně. S možností přenosu vašich čísel i rozsahů.
Malé Fayn tarify pro podnikatele
Tarify, které můžete začít ihned používat pro volání z pevného telefonu, bezdrátového telefonu nebo počítače. S klasickým číslem pevné linky. Vhodné pro podnikatele, firmy i organizace s menším a středním objemem provozu.
Fayn Silver
200 minut zdarma
pro CZ a SK sítě
Cena za volání
0,88 Kč/min po ČR
až 6 paralelních
hovorů/čísel
99 Kč
Cena aktivace 199 Kč
Fayn Gold
400 minut zdarma
pro CZ a SK sítě
Cena za volání
0,68 Kč/min po ČR
až 12 paralelních
hovorů/čísel
199 Kč
Cena aktivace 199 Kč
Velké Fayn tarify pro firmy
Ukázky tarifů pro firmy s větším objemem provozu. Situaci s vámi probereme a nabídneme vám tarif na míru.
Individual MINI
500 minut zdarma
do všech sítí
Cena za volání
od 0,40 Kč/min
tarifikace 60+1
Individual TRUMF
1000 minut zdarma
do všech sítí
Cena za volání
od 0,34 Kč/min
tarifikace 60+1
Individual SEDMA
20 000 minut zdarma
do všech sítí
Cena za volání
od 0,15 Kč/min
tarifikace 1+1
Servisní podpora
Našim zákazníkům poskytujeme 3 úrovně servisní podpory pro případ potíží nebo výpadku.
Základní podpora
ZDARMA
24/7 přístup k online hlášení poruch, odezva do 48 hodin
Garance dostupnosti služeb
SLA 95 %
Rozšířená podpora
500 Kč / měsíc
24/7 přístup k online hlášení poruch,
8/5 telefonická podpora, odezva do 24 hodin
Garance dostupnosti služeb
SLA 98 %
VIP
podpora
1500 Kč / měsíc
24/7 přístup k online hlášení poruch,
24/7 telefonická podpora, odezva již do 2 hodin
Garance dostupnosti služeb
SLA 99 %
Ceny jsou uvedeny bez DPH.
Pokud potřebujete pomoc s nastavením vaší ústředny, nebo s kontrolou vašich zařízení a systémů, můžete si požádat o pomoc našich techniků, kdy účtujeme hodinovou sazbu 590 Kč / hod.
Často kladené otázky
Mohu si k vám přenést svoje stávající číslo?
Ano, můžete si k nám přenést číslo pevné linky. Přenos čísla je ZDARMA, ale mohou být účtovány zřizovací poplatky dle typu služby. Více viz detaily o přenosu čísla.
Přenést číslo k nám můžete i bez kontaktování stávajícího operátora. Stačí, když nám dodáte OKU kód, který k tomuto účelu máte od stávajícího poskytovatele. Ten je povinen vám jej dodat ihned po začátku smluvního vztahu. Máte ho tedy na Smlouvě, ve vyúčtování, nebo například v zákaznické zóně. Případně si o něj u stávajícího operátora řekněte.
Co potřebuji k volání přes internet?
K volání přes internet (VoIP) s moderní pevnou linkou potřebujete především připojení k internetu. Následně můžete volat pomocí klasického stolního nebo bezdrátového telefonu, nebo počítače nebo chytrého mobilu. Více se dozvíte v článku Minimální požadavky pro VoIP.
Jaké telefonní číslo mi přidělíte? Mohu si vybrat číslo?
Pro pevnou linku (VoIP) se zřízením telefonního účtu v naší síti získáte klasické telefonní číslo, na jaké jste zvyklí u pevné linky, a tedy číslo, které odpovídá lokalitě umístění vašeho telefonu. Např. pro oblast Brna bude vaše telefonní číslo začínat číslicí 5, pro oblast Prahy číslicí 2 atd. Disponujeme telefonními čísly pro celou ČR.
Můžete si též za poplatek vybrat číslo na přání, nebo stříbrné či zlaté číslo. V případě zájmu nás kontaktujte.
Nabízíme také zelené linky 800, nebo bílé linky 840. Je také možné využít Vaše stávající mobilní číslo.