Samoobsluha FAYN
Chytré telekomunikace
pro firmy a organizace:
Automatizujeme volání a zprávy, propojíme systémy, nasadíme AI
Důležitá sdělení
- Účet pro dobíjení kreditu v Kč je: 1148000001 / 5500. VS pro dobíjení kreditu: najdete v Samoobsluze vedle jména za symbolem #
- Účet pro dobíjení kreditu v EUR je: IBAN: CZ25 5500 0000 0011 4800 0001 SWIFT kód: RZBCCZPP. Do poznámky uveďte své zákaznické ID: najdete je v Samoobsluze vedle jména za symbolem #
- Úhrady faktur probíhají vždy s novým unikátním VS, které je na faktuře uvedeno.
![]()
Nápověda
- Po přihlášení: Identifikátor svého účtu najdete vpravo za vaším jménem za symbolem #
- Kliknutím na své jméno můžete aktualizovat kontaktní údaje
- Kliknutím v Moje služby - Klikni pro detail se dostanete na veškeré další informace a nastavení ke konkrétním službám
- Následně v Detailu kliknete na box s číslem/tarifem a dostanete se na detaily jako: Volné jednotky, On-line výpis hovorů, Nastavení...
Co je u nás nového?
9. 11. 2025
AI Voicebot doplňuje naše služby
V rámci našich služeb pro firmy a organizace můžete nově využít i umělou inteligenci v podobě AI Voicebota.
Přečíst zajímavost
25. 9. 2025
Sjednocujeme Česko-Slovenské ceny za volání
Sjednocujeme ceny za volání na Slovensko/do Česka. Za stejnou cenu jako v ČR tak budete volat na Slovensko; za stejnou cenu jako na Slovensku, budete volat do Česka. Současně s tím došlo ke zlevnění Slovenských tarifů, aby byly podobné těm českým.
Přečíst zajímavost
2. 7. 2025
Fayn ústředna propojena s Raynet CRM a Pipedrive
Přinášíme novinku pro firemní zákazníky – Fayn virtuální ústředna je nyní integrována také se systémy Raynet CRM a Pipedrive CRM.
Přečíst zajímavost