
Fayn systém
zákaznické péče
Platforma pro komplexní správu zákaznické péče. Zahrnuje například oblasti jako helpdesk, tiketovací systém, multikanálovou komunikaci jak mezi zaměstnanci, tak s klienty.
Žádný telefonát, e-mail nebo chat nezůstane zapomenutý!
Systém zákaznické péče je centrální systém, kde mohou komunikovat a spolupracovat vaši zaměstnanci online. A mají kompletní přehled o úkolech a požadavcích zákazníků. V dnešní době plné práce z domu/odkudkoli jde o nepostradatelného pomocníka. A současně je to centrum dotazů/požadavků vašich zákazníků, kteří sem přispívají z mnoha různých kanálů. Obdobné systémy bývají označovány například za helpdesk nebo tiketovací systém, ale záběr zákaznické péče je samozřejmě mnohem širší.
Co systém zákaznické péče umí?
Každý e-mailový, chatový nebo telefonický požadavek, který pošle váš zákazník, se promění v tiket. Tikety jsou na jednom místě a můžete je rychle splnit.
Stále více oblíbená a široce nastavitelná online komunikace zákazníků s vaší firmou. Ideální k budování vaší zákaznické péče.
Integrovaný a konfigurovatelný VoIP klient: při příchozím telefonátu umí založit tiket pro snadnější řešení požadavku.
Ideální místo pro umístnění FAQ a jiné zmínky telefonátu umí založit tiket pro snadnější řešení požadavku.
Sociální sítě máte neustále pod kontrolou. Jakýkoliv dotaz ze sociálních sítí je ihned možno zodpovědět prostřednictvím tiketu.
Naprostá volnost pohybu - mějte neustálý přehled o požadavcích vašich zákazníků vždy díky mobilní aplikaci.
Ústředna a tiketovací systém vytváří dokonalou zákaznickou péči
Zendesk

Zoho Desk

API propojení na míru

Jako telekomunikační operátor odbavujeme ve špičkách i 3 tisíce interních a externích požadavků měsíčně. Bez náležitých systémů by nebylo možné zachovat pořádek a zvyšovat efektivitu práce. Proto naprosto přesně víme, jak tuto oblast zvládnout. A rádi vám s tím pomůžeme. Za ideální řešení považujeme spojení systémů, které se specializují na dvě podoblasti: Multikanálové komunikační řešení a rozhraní pro správu požadavků (tiketů). Jako Fayn zaštiťujeme naše multikanálové telekomunikační řešení a propojujeme jej se světovou jedničkou Zendesk, nebo s dalšími systémy na míru.