Fayn systém
zákaznické péče
Poskytování zákaznické péče je dnes více než aktuální téma. Proto našim zákazníkům poskytujeme platformu pro poskytování a správu zákaznické péče s maximální efektivitou a spolehlivostí.
Co to je Systém zákaznické péče?
Jednak je to centrální systém, kde mohou komunikovat a spolupracovat vaši zaměstnanci v online čase. A mají kompletní přehled o úkolech a požadavcích zákazníků. V dnešní době plné práce z domu/odkudkoli jde o nepostradatelného pomocníka. A současně je to centrum dotazů/požadavků vašich zákazníků, kteří sem přispívají z mnoha různých kanálů.
Co náš systém umí?
Každý e-mailový nebo chatový požadavek, který pošle váš zákazník, se promění v tiket. Tikety jsou na jednom místě a můžete je rychle splnit.
Stále více oblíbená a široce nastavitelná online komunikace zákazníků s vaší firmou. Ideální k budování vaší zákaznické péče.
Integrovaný a konfigurovatelný VoIP klient: při příchozím telefonátu umí založit tiket pro snadnější řešení požadavku.
Ideální místo pro umístnění FAQ a jiné zmínky telefonátu umí založit tiket pro snadnější řešení požadavku.
Sociální sítě máte neustále pod kontrolou. Jakýkoliv dotaz ze sociálních sítí je ihned možno zodpovědět prostřednictvím tiketu.
Naprostá volnost pohybu - mějte neustálý přehled o požadavcích vašich zákazníků vždy díky mobilní aplikaci.
Pomůžeme vám s integrací pokročilého systému zákaznické péče LiveAgent, případně společně najdeme jiné řešení, které bude vyhovovat vašim potřebám.