Systém zákaznická péče | FAYN

Fayn systém
zákaznické péče

Platforma pro komplexní správu zákaznické péče. Zahrnuje například oblasti jako helpdesk, tiketovací systém, multikanálovou komunikaci jak mezi zaměstnanci, tak s klienty. 

Žádný telefonát, e-mail nebo chat nezůstane zapomenutý!

Systém zákaznické péče je centrální systém, kde mohou komunikovat a spolupracovat vaši zaměstnanci online. A mají kompletní přehled o úkolech a požadavcích zákazníků. V dnešní době plné práce z domu/odkudkoli jde o nepostradatelného pomocníka. A současně je to centrum dotazů/požadavků vašich zákazníků, kteří sem přispívají z mnoha různých kanálů. Obdobné systémy bývají označovány například za helpdesk nebo tiketovací systém, ale záběr zákaznické péče je samozřejmě mnohem širší. 

Co systém zákaznické péče umí?

Ticketing
Ticketing

Každý e-mailový, chatový nebo telefonický požadavek, který pošle váš zákazník, se promění v tiket. Tikety jsou na jednom místě a můžete je rychle splnit.

Integrovaný živý chat
Integrovaný živý chat

Stále více oblíbená a široce nastavitelná online komunikace zákazníků s vaší firmou. Ideální k budování vaší zákaznické péče.

VoIP klient
VoIP klient

Integrovaný a konfigurovatelný VoIP klient: při příchozím telefonátu umí založit tiket pro snadnější řešení požadavku.

Integrovaný portál podpory
Integrovaný portál podpory

Ideální místo pro umístnění FAQ a jiné zmínky telefonátu umí založit tiket pro snadnější řešení požadavku.

Sociální sítě
Sociální sítě

Sociální sítě máte neustále pod kontrolou. Jakýkoliv dotaz ze sociálních sítí je ihned možno zodpovědět prostřednictvím tiketu.

Mobilní aplikace
Mobilní aplikace

Naprostá volnost pohybu - mějte neustálý přehled o požadavcích vašich zákazníků vždy díky mobilní aplikaci.

Ústředna a tiketovací systém vytváří dokonalou zákaznickou péči

Zendesk

Integrace PBX a Zendesk

Zoho Desk

Integrace PBX a Zoho Desk

API propojení na míru

Propojení PBX pomocí API

Jako telekomunikační operátor odbavujeme ve špičkách i 3 tisíce interních a externích požadavků měsíčně. Bez náležitých systémů by nebylo možné zachovat pořádek a zvyšovat efektivitu práce. Proto naprosto přesně víme, jak tuto oblast zvládnout. A rádi vám s tím pomůžeme. Za ideální řešení považujeme spojení systémů, které se specializují na dvě podoblasti: Multikanálové komunikační řešení a rozhraní pro správu požadavků (tiketů). Jako Fayn zaštiťujeme naše multikanálové telekomunikační řešení a propojujeme jej se světovou jedničkou Zendesk, nebo s dalšími systémy na míru. 

Synergie špičkové telekomunikace a nejlepšího tiketingu přináší navíc: 

Sdílení adresáře kontaktů
Vyskakující okno telefonujícího
Click to call
Vytvoření kontaktu nebo tiketu
Historii komunikace
Záznamy hovorů

Mám zájem o další informace

Nechejte nám váš telefon nebo e-mail. Ozveme se a poradíme se vším, co budete potřebovat.

Odesláním této zprávy souhlasíte s tím, že budete kontaktováni s obchodní nabídkou. Více o ochraně soukromí.