Efektivním poradcem
na telefonu. Důvěryhodně
a s vyřešenou legislativou
Udělejte ze svého telefonu efektivní nástroj pro získávání nových klientů i obsluhu těch stávajících. Se službou Fayn Poradce si zajistíte snadnou správu i nahrávání hovorů při dodržení všech legislativních požadavků. Ať už pracujete samostatně, nebo v týmu.
Spolehlivý telefonní systémpro každého poradce
Služba Fayn Poradce vám umožní optimalizovat a automatizovat veškerou telefonickou komunikaci. Díky ní budete mít prostor se věnovat vašim klientům a zároveň budete mít jistotu, že žádný váš hovor nezůstane bez odpovědi. Všechny hovory jsou nahrávány a zpracovány s maximální mírou profesionality v souladu se zákonem. Služba Fayn Poradce je vhodná pro všechny typy poradenství – finance, investice, pojišťovnictví i energetiku, využívají ji také realitní makléři.
Praktické příklady využití v poradenské praxi
Nahrávání hovorů a evidence komunikace
Díky službě Fayn Poradce budete mít v nahrávkách hovorů dokonalý pořádek. Nejenže splníte zákonnou povinnost, ale snadno dohledáte, cokoliv budete potřebovat.
Přehledný dashboard
Vy i váš management budete mít k dispozici jednoduchý přehled se všemi podstatnými statistikami komunikace, a to v reálném čase.
Žádné zmeškané hovory
Klient vám volá, zrovna když sedíte na důležité schůzce? Pro tyto situace lze snadno nastavit automatizované scénáře: od odpovědí na obecné dotazy až po převzetí a přepsání vzkazu, který vám přijde e-mailem.
Fayn Poradce je služba vhodná pro všechny typy poradenských činností
Fayn Poradce
Je bez starostí
Funguje v cloudu, je použitelný odkudkoli. Aktualizaci a bezpečnost řeší Fayn.
Snadno se používá
Má srozumitelné a intuitivní uživatelské rozhraní. Kromě webového prohlížeče má aplikaci pro PC, Android i Apple.
Splní legislativu
Nahraje telefonní hovory a udělá v nich pořádek. V případě zájmu uzavřeme smlouvu o zpracování a uchování osobních údajů GDPR.
Poskytne statistiky
Vše snadno vyhodnotíte díky přehlednému dashboardu a statistikám. Celkově, nebo až na úroveň jednotlivých agentů. Zpětně i v reálném čase.
Efektivní díky automatizaci
Můžete automatizovat příchozí i odchozí hovory a nastavovat různá pravidla a scénáře. Včetně možnosti přepisu hlasu do textu.
Je propojitelná
Fayn Poradce s pomocí API rozhraní snadno propojíte s dalšími systémy, například s CRM, nebo s vlastními aplikacemi.
Jak služba funguje?
Službu Fayn Poradce nastavíme po důkladné konzultaci s vámi. Vše poběží v našem cloudu a vy se nemusíte dále o nic starat. Službu můžete využívat odkudkoli na mobilu, telefonním přístroji nebo notebooku. Všechny hovory budou nahrávány a vy tak splníte svoji zákonnou povinnost.
O všech telefonátech budete mít dokonalý přehled, včetně pokročilých statistik a centrálního adresáře kontaktů. Manažeři týmů ocení funkce call-centra a týmové komunikace a spolupráce, technicky orientované firmy pak možnost propojit ústřednu s dalšími systémy, například s CRM. Volitelně lze využívat i videohovory nebo videokonference.
Představujeme naše řešení:
Odpovědi na vaše časté otázky
Mohu si k vám přenést svoje stávající číslo?
Ano, můžete si k nám přenést číslo pevné linky. Přenos čísla je ZDARMA, ale mohou být účtovány zřizovací poplatky dle typu služby. Více viz detaily o přenosu čísla.
Přenést číslo k nám můžete i bez kontaktování stávajícího operátora. Stačí, když nám dodáte OKU kód, který k tomuto účelu máte od stávajícího poskytovatele. Ten je povinen vám jej dodat ihned po začátku smluvního vztahu. Máte ho tedy na Smlouvě, ve vyúčtování, nebo například v zákaznické zóně. Případně si o něj u stávajícího operátora řekněte.
Mohu použít mobilní číslo?
Ano, vaše mobilní číslo můžete používat i nadále. Budete volat levně přes internet pomocí VoIP a protistraně se zobrazí vaše mobilní telefonní číslo. Když se nedovoláte, tak vám potom protistrana volá zpět na mobilní číslo. Další informace a podrobnosti k používání mobilního čísla najdete zde.
Jak dlouho trvá zřízení služby?
Testovací ústřednu vám zpřístupníme klidně během jednoho dne. Většinou spolu ale předtím probíráme vaše potřeby, navrhujeme optimální řešení a první verzi nasazujeme během několika dnů. S finálním vyladěním bývá hotovo do jednoho týdne.
Kolik Fayn Poradce stojí?
Fayn Poradce
498 Kč/měsíc
Základní balíček pro jednotlivce nebo malý rodinný podnik
400 volných minut v ČR
500 minut nahrávek hovorů s možností rozšíření
Všechny užitečné funkce pro vyšší pohodlí a automatizaci telefonních hovorů
Fayn Poradce+
3 998 Kč/měsíc
Služba na míru pro středně velké call centrum nebo sdružení 15 poradců
6000 volných minut v ČR
6000 minut nahrávek hovorů s možností rozšíření
Všechny užitečné funkce pro vyšší pohodlí a automatizaci telefonních hovorů včetně pokročilých statistik a API
Fayn Poradce Extra
Individuální cena
Větší nebo individuální řešení podle vašich potřeb
Objem volání, počty účastníků a míru automatizace sestavíme přesně podle vašich představ
Vše nastavíme a vyladíme pro maximální efektivitu a na míru
Na Fayn Poradce je možné
navázat další doplňující služby:
Zelená linka
Využijte pro svoje klienty možnost zastihnout vás prostřednictvím zelené linky, na kterou mohou volat zdarma. Zvýšíte tak jejich spokojenost.
SMS brána
S její pomocí můžete zvát své klienty na schůzky, připomínat jim důležité termíny nebo je informovat o novinkách a změnách.