Integrace a propojení Fayn ústředny s dalšími systémy
Fayn ústřednu lze propojit (integrovat) s dalšími systémy a získat jejich spojením mnoho výhod. Nejčastěji se ústředna propojuje s CRM (aplikace pro správu vztahů se zákazníky, pacienty a podobně) nebo tiketovacími systémy (helpdesk, servicedesk). Dále jsou častá propojení se systémy pro týmovou spolupráci, nebo s dalšími IT aplikacemi, jako jsou adresářové služby LDAP, Active Directory, nebo databázové systémy.
Máme hotová (ready-made) propojení, nebo lze propojit jakýkoli další systém pomocí API.
Propojení s jakýmkoli systémem přes API
API umožňuje předávání dat mezi aplikacemi či systémy. Lze pomocí něj propojit téměř jakékoli systémy či aplikace. Kromě klasického API umí naše ústředna komunikovat i přes AMI a nebo poskytne vývojářům přímý přístup do své databáze hovorů, kontaktů ad.