Omnichannel:  
Různé komunikační kanály, jeden systém

Omnichannel platforma poskytuje přívětivou komunikaci zákazníkům napříč více komunikačními kanály. Zákazník s vámi může komunikovat takovým způsobem, který mu vyhovuje nejvíce v danou chvíli. A příště zase může zvolit jiný kanál. Vy s ním ve vaší organizaci ale komunikujete z jednoho systému, který máte plně pod kontrolou, napříč celou vaší firmou, mezi všemi vašimi zaměstnanci. 

Jednotné rozhraní pro více komunikačních kanálů:

Hlas VoIP

FAYN ústředna a VoIP omnichannel

Hlas GSM

FAYN ústředna a integrace GSM mobilních hovorů

SMS zprávy

FAYN ústředna a integrace SMS zpráv

Webový Live Chat

FAYN ústředna a webový Live chat

WhatsApp

FAYN ústředna a integrace WhatsApp

FB Messenger

FAYN ústředna a integrace Facebook Messenger

Videohovory

FAYN ústředna - omnichannel videohovory

Video meetingy

FAYN ústředna - omnichannel video meeting

Omnichannel řešení je nadstavbou naší virtuální ústředny, o které se dozvíte více zde...

Máte zájem o virtuální ústřednu?

Zavolejte nám nebo zanechte váš telefon nebo e-mail. Ozveme se a poradíme se vším, co budete potřebovat.

Nebo nám zavolejte na 530 330 240