Typ balíčku | Ústředna M | Ústředna L | Ústředna XL |
CENA | 299,- | 349,- | 399,- |
Počet účastníků (čísel) / současné hlasové kanály | 2/2 | 3/3 | 5/5 |
Využití služeb odkudkoli | ✅ | ✅ | ✅ |
Uvítací hláška | ✅ | ✅ | ✅ |
Přesměrování hovorů | ✅ | ✅ | ✅ |
Přepojení hovoru | ✅ | ✅ | ✅ |
Zpětné směrování hovorů | ✅ | ✅ | ✅ |
Hlasová schránka | ✅ | ✅ | ✅ |
Identifikace volajícího | ✅ | ✅ | ✅ |
Konferenční hovory | ✅ | ✅ | ✅ |
Hudba na pozadí | ✅ | ✅ | ✅ |
Vytáčení podle klapek | ✅ | ✅ | ✅ |
Hovory v rámci ústředny zdarma | ✅ | ✅ | ✅ |
Skupinové zvonění (Hunting groups) | ✅ | ✅ | ✅ |
Aplikace Linkus (PC, Android, IOS) | ✅ | ✅ | ✅ |
IVR (hlasový rozcestník) * | ✅ | ✅ | ✅✅ |
Časová pravidla (pracovní doba) | ✅ | ✅ | ✅ |
Volací fronty pro příchozí hovory | ✅ | ✅ | ✅ |
Centrální telefonní seznam | ✅ | ✅ | ✅ |
Statistiky hovorů v rozhraní a v CSV | ✅ | ✅ | ✅ |
Přístup do rozhraní ústředny | ✅ | ✅ | ✅ |
Manažerský online panel FAYNboard / měsíc | 150,- | 150,- | 150,- |
API konektor pro ústřednu / měsíc | ❌ | 100,- | 100,- |
Nahrávání hovorů za 1 000 minut / měsíc | ❌ | 100,- | 100,- |
* Ústředna M/L má IVR hlasový rozcestník jednoúrovňový, XL pokročilý víceúrovňový.
Ceny jsou bez DPH za měsíc. K ústřednám nabízíme tyto telefonní tarify. Zřizovací poplatek od 500 Kč. Ústřednu je možné zdarma vyzkoušet.
Kromě hotových balíčků nabízíme pro 5+ účtů ústřednu na míru, kterou lze sestavit dokoupením dalších účtů. Vaši situaci s vámi vždy rádi probereme a pokusíme se pro vás navrhnout optimální řešení, jak funkčně, tak cenově:
Účet (klapka) | |
CENA | 99,- |
Přístup k ústředně odkudkoliv | ✅ |
Přesměrování hovorů | ✅ |
Přepojení hovoru | ✅ |
Hlasová schránka | ✅ |
Identifikace volajícího | ✅ |
Konferenční hovory | ✅ |
Hudba na pozadí | ✅ |
Vytáčení podle klapek | ✅ |
Hovory v rámci ústředny zdarma | ✅ |
Centrální telefonní seznam | ✅ |
Skupinové zvonění (Hunting groups) | ✅ |
Statistiky hovorů v rozhraní a CSV | ✅ |
Aplikace Linkus (PC, Android, IOS) | ✅ |
Zpětné směrování hovorů | ✅ |
Uvítací hláška | ✅ |
IVR (hlasový rozcestník) | ✅ |
Časová pravidla (pracovní doba) | ✅ |
Volací fronty pro příchozí hovory | ✅ |
API konektor pro ústřednu | 100,- |
Nahrávání hovorů - 1 000 minut/měsíc | 100,- |
Modelový příklad
E-shop s elektronikou a mobilními telefony má zákaznickou linku uvedenou na webu a zákazníci jsou zvyklí na toto číslo volat. Obchodu se daří a počet telefonátů roste. Roste ale také počet zákazníků, kteří se nedovolají, protože je obsazeno. Také nastávají potíže, pokud zákazník potřebuje poradit s nastavením, a je nutné jej odkázat na číslo technika. A to vše znamená, že zákazník není spokojený anebo se z něj zákazník nikdy nestane.
Naše řešení
Ponecháme jen jedno číslo zákaznické linky, vytvoříme volací frontu a necháme zvonit všechny tři telefony vaší zákaznické linky zároveň. Zákazník bude vždy obsloužen, protože jeden ze tří telefonistů hovor odbaví, pokud by byli všichni obsazeni, zákazník uslyší hlášku o obsazení všech operátorů a bude vyzván aby chvíli počkal, nebo zanechal vzkaz. Telefonisté mohou přímo v průběhu hovoru předat zákazníka přímo technikovi, nebo na fakturační oddělení - nebude už nikdo diktovat číslo na někoho jiného. Výsledkem je velmi efektivně a rychle vyřešený požadavek zákazníka - jeho spokojenost a další nákup.
Kolik bude uvedený příklad stát? Buďto 299 korun, pokud vám postačí 2 paralelní hovory, nebo 399 korun, pokud využijete až 5 paralelních hovorů.