Detaily Fayn virtuální ústředny

Typ balíčkuÚstředna PRO3Ústředna PRO6Ústředna PRO10
CENA měsíčně celkem 498,-894,-1299,-
Počet uživatelů (telefonistů)
Současné hlasové kanály
3/36/610/10
Typ ústřednyÚstředna PRO20Ústředna PRO50Ústředna PRO+
CENA měsíčně za uživatele109,-99,-individuálně
Počet uživatelů (telefonistů)11–2021–5050 a více
Funkce ústředny v ceně 
Využití služeb odkudkoli; přístup do rozhraní ústředny; uživatelské role

Přepojení a přesměrování hovorů; vytáčení podle klapek

Uvítací hlášky a automatické hlášky při odchozím hovoru

Víceúrovňový hlasový rozcestník IVR

Volací fronty s mnoha funkcemi (doba ve frontě, pravidla, priority...)

Hudba na pozadí; možnost vložení hlášky do hudby na pozadí

Hlasová schránka (volitelně s přepisem do e-mailu)

Identifikace volajícího i volaného; možnost výběru odchozího čísla

Konferenční hovory; hovory v rámci ústředny zdarma

Časová pravidla (pracovní doba); ochrana hovoru PINem (VIP klient se vždy dovolá)

Skupinové zvonění (Hunting groups)

Aplikace Linkus (PC, Android, IOS) – textová a hlasová komunikace s centrální správou

Inteligentní směrování při hovoru zpět

E-mail o nevyřízeném hovoru; automatické zavolání zpět
Centrální telefonní seznam s možností nastavení komunikačních pravidel

Statistiky hovorů v rozhraní, v CSV a databázi; štítky k hovorům

Manažerský online panel (dashboard)

Fax2mail (doručení faxu na váš e-mail)

A mnoho dalších funkcí

Doplňkové funkce ústřednyCena měsíčně pro celou ústřednu
API konektor pro ústřednu (CRM, Teams...)

200,-

Nahrávání hovorů (1 000 minut)

100,-

Archivace nahrávek hovorů k vám

200,-

Speech2text pro hlasovou schránku
(Přepis hlasových zpráv do textu e-mailem, 1000 minut)

800,-

Omnichannel
Live Chat (chat a volání z vašeho webu)
Integrační rozhraní pro WhatsApp
Integrační rozhraní pro Facebook Messenger
Integrační rozhraní pro SMS

200,-

Videokonference a online meetingy
Integrační rozhraní pro Active Directory
Linkus SDK

200,-

Informace o API a integraci s dalšími systémy jako CRM, helpdesk, Active Directory...

Ceny jsou bez DPH za měsíc. K ústřednám nabízíme tyto telefonní tarify
Zřizovací poplatek od 1999 Kč. Ústřednu je možné zdarma vyzkoušet

Kromě hotových balíčků nabízíme pro 11+ účtů ústřednu na míru, kterou lze sestavit z přesného počtu účtů. Vaši situaci s vámi vždy rádi probereme a pokusíme se pro vás navrhnout optimální řešení, jak funkčně, tak cenově.

Nenašli jste požadovanou funkci nebo máte jiné individuální požadavky? 
Rádi to s vámi probereme!

Máte zájem o virtuální ústřednu?

Zavolejte nám nebo zanechte váš telefon nebo e-mail. Ozveme se a poradíme se vším, co budete potřebovat.

Nebo nám zavolejte na 530 330 240

Integrace dalších komunikačních kanálů

Chat

Fayn ústředna poskytuje funkci chatu, kdy můžete na svém webu komunikovat s návštěvníky textově online.

SMS brána

Kromě hlasu s pevnými, mobilními nebo barevnými čísly lze do Fayn ústředny integrovat také SMS zprávy. 

WhatsApp

Předpřipravena je též integrace s oblíbeným komunikátorem WhatsApp Business. 

Facebook

Nechybí možnost integrace komunikace s návštěvníky pomocí Facebook Messengeru.

CRM

Hotové jsou konektory na systémy Salesforce, Bitrix24, Zoho, Odoo, Hubspot a další se připravují.

API

Jakékoli další systémy lze integrovat či propojit pomocí bohatého API nebo přímého přístupu do databáze ústředny.

FAYN certified by Yeastar

Využíváme a podporujeme technologie Yeastar, jsme Yeastar-certified SIP trunk provider, naši pracovníci disponují certifikáty Yeastar Certified Technician (YSCT), Yeastar Certified Routing Specialist (YSCRS), Yeastar Certified Cloud Associate (YCCA).