Detaily Fayn virtuální ústředny
Typ balíčku | Ústředna M | Ústředna L | Ústředna XL |
CENA měsíčně | 299,- | 349,- | 399,- |
Počet účastníků (čísel) / současné hlasové kanály | 2/2 | 3/3 | 5/5 |
Využití služeb odkudkoli | ✅ | ||
Uvítací hlášky | ✅ | ||
Přesměrování hovorů | ✅ | ||
Přepojení hovoru | ✅ | ||
Zpětné směrování hovorů | ✅ | ||
Hlasová schránka | ✅ | ||
Identifikace volajícího | ✅ | ||
Konferenční hovory | ✅ | ||
Hudba na pozadí | ✅ | ||
Vytáčení podle klapek | ✅ | ||
Hovory v rámci ústředny zdarma | ✅ | ||
Skupinové zvonění (Hunting groups) | ✅ | ||
Aplikace Linkus (PC, Android, IOS) | ✅ | ||
IVR (hlasový rozcestník) | ✅ | ||
Časová pravidla (pracovní doba) | ✅ | ||
Volací fronty pro příchozí hovory | ✅ | ||
Centrální telefonní seznam | ✅ | ||
Statistiky hovorů v rozhraní a v CSV | ✅ | ||
Přístup do rozhraní ústředny | ✅ | ||
Manažerský online panel (dashboard) | ✅ | ||
A mnoho dalších funkcí | ✅ | ||
API konektor pro ústřednu / měsíc | 100,- | ||
Nahrávání hovorů za 1 000 minut / měsíc | 100,- |
Ceny jsou bez DPH za měsíc. K ústřednám nabízíme tyto telefonní tarify. Zřizovací poplatek od 500 Kč. Ústřednu je možné zdarma vyzkoušet.
Kromě hotových balíčků nabízíme pro 5+ účtů ústřednu na míru, kterou lze sestavit dokoupením dalších účtů. Vaši situaci s vámi vždy rádi probereme a pokusíme se pro vás navrhnout optimální řešení, jak funkčně, tak cenově:
Každý další účet účastníka (klapka) s hlasovým kanálem | |
CENA měsíčně | 99,- |
Modelový příklad
E-shop s elektronikou a mobilními telefony má zákaznickou linku uvedenou na webu a zákazníci jsou zvyklí na toto číslo volat. Obchodu se daří a počet telefonátů roste. Roste ale také počet zákazníků, kteří se nedovolají, protože je obsazeno. Také nastávají potíže, pokud zákazník potřebuje poradit s nastavením, a je nutné jej odkázat na číslo technika. A to vše znamená, že zákazník není spokojený anebo se z něj zákazník nikdy nestane.
Naše řešení
Ponecháme jen jedno číslo zákaznické linky, vytvoříme volací frontu a necháme zvonit všechny tři telefony vaší zákaznické linky zároveň. Zákazník bude vždy obsloužen, protože jeden ze tří telefonistů hovor odbaví, pokud by byli všichni obsazeni, zákazník uslyší hlášku o obsazení všech operátorů a bude vyzván aby chvíli počkal, nebo zanechal vzkaz. Telefonisté mohou přímo v průběhu hovoru předat zákazníka přímo technikovi, nebo na fakturační oddělení - nebude už nikdo diktovat číslo na někoho jiného. Výsledkem je velmi efektivně a rychle vyřešený požadavek zákazníka - jeho spokojenost a další nákup.
Kolik bude uvedený příklad stát? Buďto 299 korun, pokud vám postačí 2 paralelní hovory, nebo 399 korun, pokud využijete až 5 paralelních hovorů.
Integrace dalších komunikačních kanálů
Chat
Fayn ústředna poskytuje funkci chatu, kdy můžete na svém webu komunikovat s návštěvníky textově online.
SMS brána
Kromě hlasu s pevnými, mobilními nebo barevnými čísly lze do Fayn ústředny integrovat také SMS zprávy.
Předpřipravena je též integrace s oblíbeným komunikátorem WhatsApp Business.
Nechybí možnost integrace komunikace s návštěvníky pomocí Facebook Messengeru.
CRM
Hotové jsou konektory na systémy Salesforce, Bitrix24, Zoho, Odoo, Hubspot a další se připravují.
API
Jakékoli další systémy lze integrovat či propojit pomocí bohatého API nebo přímého přístupu do databáze ústředny.