Detaily Fayn virtuální ústředny

Typ balíčkuÚstředna MÚstředna LÚstředna XL
CENA měsíčně299,-349,-399,-
Počet účastníků (čísel) / současné hlasové kanály2/23/35/5
Využití služeb odkudkoli

Uvítací hlášky

Přesměrování hovorů

Přepojení hovoru

Zpětné směrování hovorů

Hlasová schránka

Identifikace volajícího

Konferenční hovory

Hudba na pozadí

Vytáčení podle klapek

Hovory v rámci ústředny zdarma

Skupinové zvonění (Hunting groups)

Aplikace Linkus (PC, Android, IOS)

IVR (hlasový rozcestník)

Časová pravidla (pracovní doba)

Volací fronty pro příchozí hovory

Centrální telefonní seznam

Statistiky hovorů v rozhraní a v CSV

Přístup do rozhraní ústředny

Manažerský online panel (dashboard)

A mnoho dalších funkcí

API konektor pro ústřednu / měsíc

100,-

Nahrávání hovorů za 1 000 minut / měsíc

100,-

Ceny jsou bez DPH za měsíc. K ústřednám nabízíme tyto telefonní tarify. Zřizovací poplatek od 500 Kč. Ústřednu je možné zdarma vyzkoušet

Kromě hotových balíčků nabízíme pro 5+ účtů ústřednu na míru, kterou lze sestavit dokoupením dalších účtů. Vaši situaci s vámi vždy rádi probereme a pokusíme se pro vás navrhnout optimální řešení, jak funkčně, tak cenově: 

Každý další účet účastníka (klapka) s hlasovým kanálem 
CENA měsíčně99,-

 

Pro 20 a více účastníků vám připravíme nabídku na míru.

Modelový příklad

E-shop s elektronikou a mobilními telefony má zákaznickou linku uvedenou na webu a zákazníci jsou zvyklí na toto číslo volat. Obchodu se daří a počet telefonátů roste. Roste ale také počet zákazníků, kteří se nedovolají, protože je obsazeno. Také nastávají potíže, pokud zákazník potřebuje poradit s nastavením, a je nutné jej odkázat na číslo technika. A to vše znamená, že zákazník není spokojený anebo se z něj zákazník nikdy nestane.

Naše řešení

Ponecháme jen jedno číslo zákaznické linky, vytvoříme volací frontu a necháme zvonit všechny tři telefony vaší zákaznické linky zároveň. Zákazník bude vždy obsloužen, protože jeden ze tří telefonistů hovor odbaví, pokud by byli všichni obsazeni, zákazník uslyší hlášku o obsazení všech operátorů a bude vyzván  aby chvíli počkal, nebo zanechal vzkaz. Telefonisté mohou přímo v průběhu hovoru předat zákazníka přímo technikovi, nebo na fakturační oddělení - nebude už nikdo diktovat číslo na někoho jiného. Výsledkem je velmi efektivně a rychle vyřešený požadavek zákazníka - jeho spokojenost a další nákup.

 

Kolik bude uvedený příklad stát? Buďto 299 korun, pokud vám postačí 2 paralelní hovory, nebo 399 korun, pokud využijete až 5 paralelních hovorů. 

Máte zájem o virtuální ústřednu?

Zavolejte nám nebo zanechte váš telefon nebo e-mail. Ozveme se a poradíme se vším, co budete potřebovat.

Nebo nám zavolejte na 530 330 240

Integrace dalších komunikačních kanálů

Chat

Fayn ústředna poskytuje funkci chatu, kdy můžete na svém webu komunikovat s návštěvníky textově online.

SMS brána

Kromě hlasu s pevnými, mobilními nebo barevnými čísly lze do Fayn ústředny integrovat také SMS zprávy. 

WhatsApp

Předpřipravena je též integrace s oblíbeným komunikátorem WhatsApp Business. 

Facebook

Nechybí možnost integrace komunikace s návštěvníky pomocí Facebook Messengeru.

CRM

Hotové jsou konektory na systémy Salesforce, Bitrix24, Zoho, Odoo, Hubspot a další se připravují.

API

Jakékoli další systémy lze integrovat či propojit pomocí bohatého API nebo přímého přístupu do databáze ústředny.