K léčení je třeba klid,
ne zvonící telefon
Se službou Fayn Ordinace jednoduše ovládáte veškerou telefonickou komunikaci. Vyřizování hovorů ve vaší ordinaci bude díky ní mnohem klidnější a jednodušší. Služba se snadno zavádí a používá. Automaticky roztřídí příchozí hovory, uchová nebo přepíše důležité vzkazy, odbaví opakující se požadavky.
Praktické příklady využití ve vaší ordinaci
![Aktuální informace pro pacienty bez vyrušování](/sites/default/files/styles/dlazdice/public/images/2023/11/bez_vyrusovani_karta_pozadi.jpg?itok=S3sX3QzR)
Aktuální informace
pro pacienty bez vyrušování
Fayn Ordinace umí automaticky informovat pacienty o aktuálních požadavcích, ordinačních hodinách
a omezeních v případě zhoršených epidemických podmínek.
![Jednoduché a plynulé vyřizování receptů](/sites/default/files/styles/dlazdice/public/images/2023/11/vyrizovani_receptu_karta_pozadi.png?itok=wr9t3jZZ)
Jednoduché a plynulé
vyřizování receptů
Služba Fayn Ordinace umožní příjmat žádosti o recepty pouze ve vyhrazený čas. Nebo vám tyto žádosti mohou přijít do e-mailu a vyřídíte je naráz, až se vám to bude hodit.
![Žádný hovor nezůstane bez odpovědi](/sites/default/files/styles/dlazdice/public/images/2023/11/hovory_karta_pozadi.png?itok=6gihPavF)
Žádný hovor nezůstane
bez odpovědi
Vaši pacienti se vždy dovolají. Služba Fayn Ordinace je roztřídí podle jejich potřeb. Na sestru zbydou pouze opravdu relevantní dotazy a vy budete s pacienty hovořit jen v minimu nutných případů.
Fayn Ordinace je vhodná pro všechny typy zdravotnických zařízení:
Službu využíváme pro síť našich ordinací. Zefektivňuje práci nejen sester, ale i lékařů, vede k větší spokojenosti našich pacientů a neopomenu ani úsporu nákladů. Prostě nám Fayn řešení sedí.
MUDr. Jan Pavel Novák
jednatel, lékař Váš praktik Ládví, s.r.o.
Řešení od Fayn nám vyhovuje. Ubylo stížností, že telefony nikdo nezvedá, a pacienti jsou spokojenější. Obecně se zlepšila pracovní pohoda v ordinaci. A nemohu opomenout rychlou podporu ze strany Fayn při změnách nastavení.
MUDr. Marta Šimčíková
Služby Fayn využíváme již bezmála rok jak k naší spokojenosti, tak i ke spokojenosti našich pacientů. Ubylo práce s odbavováním telefonátů, pacienti získají rychleji potřebné informace a celkově se zvýšila efektivita. Jako lékaři se můžeme daleko více věnovat péči o naše pacienty.
MUDr. Tomáš Hauer
jednatel, Cévní Centrum České Budějovice s.r.o.
Jak služba funguje?
Službu Fayn Ordinace nastavíme za vás přesně podle vašich potřeb. Vaše stávající čísla si můžete ponechat. A sami se rozhodnete, zda využijete jen některé funkce systému, nebo naplno vstoupíte do světa umělé inteligence.
Naše služba vám umožní automatizovaně informovat a třídit pacienty. Ti vám mohou zanechat vzkaz, který si vyřídíte, až budete mít čas, nebo vám vzkaz může přijít
e-mailem. To znamená, že budete moci neakutní požadavky, jako jsou například recepty, vyřídit v klidu a pacienti vám nebudou blokovat linku v průběhu dne.
Máte otázky?
My máme odpovědi
Kolik Fayn Ordinace stojí?
Fayn Ordinace
498 Kč/měsíc
Základní balíček pro typickou ordinaci lékař–sestra
400 volných minut v ČR
Napojení pro 2 telefonní linky
Všechny užitečné funkce pro vyšší pohodlí a automatizaci telefonních hovorů
Fayn Ordinace+
1 296 Kč/měsíc
Pokročilejší řešení pro ordinace a kliniky s větší automatizací
Neomezené volání v ČR
Napojení na 3 telefonní linky v ceně
Oproti balíčku FAYN ORDINACE navíc přepis telefonických záznamů do textu a jejich zaslání e-mailem. Ideální řešení například pro objednávky e-receptů
Fayn Ordinace Extra
Individuální cena
Větší nebo individuální řešení dle potřeb ordinací, klinik nebo nemocnic
Objem volání, počty účastníků a míru automatizace sestavíme přesně podle vašich představ
Vše nastavíme a vyladíme pro maximální efektivitu a na míru
Na Fayn Ordinace je možné
navázat další doplňující služby:
Umělá inteligence
Telefonické objednávky receptů rychle a spolehlivě přepíše do textového formátu a okamžitě odešle na předem definované e-mailové adresy.
FAYNboard
Prostřednictvím FAYNboardu získá recepční přehled o přijatých a zmeškaných hovorech či obsazení jednotlivých linek a manažeři přesné informace o poptávce pacientů.
SMS brána
S její pomocí můžete zvát své pacienty na preventivní prohlídky, připomínat jim plánované návštěvy vaší ordinace a nebo je informovat o aktuální ordinační době.