Reference 
a zkušenosti s FAYN Telecommunications

Moravské Budějovice
Případová studie

Město Moravské Budějovice telefonuje v cloudu s Faynem

Město Moravské Budějovice komunikuje chytře. Nejen telefonicky. Současně nás také těší, že zvolili moderní řešení v našem CLOUDu pro téměř 100 účastníků. 

To mě zajímá

Od roku 2002 jsme obsloužil téměř 100 tisíc zákazníků. V posledních letech se zaměřujeme na dodávku telefonních služeb a systémů firmám a organizacím. Ať už nás utratí 500 nebo 50 tisíc korun měsíčně, ať využívají jen tarif nebo například cloudovou ústřednu, vždy se jim věnujeme naplno. Některé reference najdete na našich oborových stránkách pro Města, Ordinace, Poradce či Školy. A některé najdete dále na této stránce...

Služby pro velké call centrum DataCollect

DataCollect se zabývá intenzivním výzkumem trhu, včetně telefonického dotazování. FAYN pomáhá této společnosti odbavit tisíce hovorů denně v režimu vysoké dostupnosti více, než 10 let. 

Virtuální ústředna v továrně BOHEMIATEX

BOHEMIATEX je česká firma vyrábějící technické textilie a pro své telekomunikační potřeby si zvolila profesionální virtuální pobočkovou ústřednu naší společnosti. 

Desítky linek pro Ústav jaderné fyziky AV ČR

Ústav jaderné fyziky AV ČR využívá moderní technologie volání přes internet od naší společnosti již od roku 2010. Ušetřil desítky tisíc korun nejen díky nízkým cenám jednotek, ale i díky využití naší základní ústředny zdarma. 

FAYN klienti o nás řekli

Služby společnosti FAYN využíváme již téměř 10 roků a jsme s nimi velice spokojeni. Za tuto dobu jsme nezaznamenali vážnější problém. Cena za poskytované služby je přiměřená a nemáme důvod hledat jiné řešení.
Miloslav Novotný, SHEAN

Společnost Fayn využíváme pro rodinou komunikaci již více než deset let. V podnikání také využívám služeb Fayn. Doporučuji.
Ondřej Myška

Super, máme ve firmě voip od Faynu a všechno funguje tak jak má.
Mgr. Pavel Tůma

Telefonování od FAYNu používám od jeho založení v r 2001 a kromě dvou přechodů (1. od H323 na SIP a 2. v r. 2013 výměna tel ústředny) jsem nezaznamenal nějaké vážné problémy. S úspěchem přenáším na tuto firmu úřady, školy i velké firmy, ale vždy je nutno je upozornit, že vše závisí na kvalitě internetu. Pokud je kvalitní, výsledek je ve 100% případů zaručen. Ústředna je připojena na páteřní síť v Praze v tzv. telehausu, kde je síťové připojení absolutní. O úspoře nákladů není třeba diskutovat.
Petr Volný