Reference
a zkušenosti s FAYN Telecommunications
Služby pro velké call centrum DataCollect
DataCollect se zabývá intenzivním výzkumem trhu, včetně telefonického dotazování. FAYN pomáhá této společnosti odbavit tisíce hovorů denně v režimu vysoké dostupnosti více, než 10 let.
Virtuální ústředna v továrně BOHEMIATEX
BOHEMIATEX je česká firma vyrábějící technické textilie a pro své telekomunikační potřeby si zvolila profesionální virtuální pobočkovou ústřednu naší společnosti.
Desítky linek pro Ústav jaderné fyziky AV ČR
Ústav jaderné fyziky AV ČR využívá moderní technologie volání přes internet od naší společnosti již od roku 2010. Ušetřil desítky tisíc korun nejen díky nízkým cenám jednotek, ale i díky využití naší základní ústředny zdarma.
FAYN klienti o nás řekli:
Služby společnosti FAYN využíváme již téměř 10 roků a jsme s nimi velice spokojeni. Za tuto dobu jsme nezaznamenali vážnější problém. Cena za poskytované služby je přiměřená a nemáme důvod hledat jiné řešení.
Miloslav Novotný, SHEAN
Společnost Fayn využíváme pro rodinou komunikaci již více než deset let. V podnikání také využívám služeb Fayn. Doporučuji.
Ondřej Myška
Super, máme ve firmě voip od Faynu a všechno funguje tak jak má.
Mgr. Pavel Tůma
Telefonování od FAYNu používám od jeho založení v r 2001 a kromě dvou přechodů (1. od H323 na SIP a 2. v r. 2013 výměna tel ústředny) jsem nezaznamenal nějaké vážné problémy. S úspěchem přenáším na tuto firmu úřady, školy i velké firmy, ale vždy je nutno je upozornit, že vše závisí na kvalitě internetu. Pokud je kvalitní, výsledek je ve 100% případů zaručen. Ústředna je připojena na páteřní síť v Praze v tzv. telehausu, kde je síťové připojení absolutní. O úspoře nákladů není třeba diskutovat.
Petr Volný