Aplikace Linkus pro Fayn virtuální ústřednu

Stolní telefon – PC – Apple – mobil – web

Virtuální ústředna od Fayn integruje více komunikačních kanálů na všechna vaše zařízení včetně jejich centrální správy. Nejenom že komunikaci z různých kanálů budete mít v jedné aplikaci Linkus, ale historii uvidíte i v rozhraní Fayn ústředny. 

Aplikaci Linkus můžete provozovat jako nativní PC, Android nebo IOS aplikaci. Kromě toho ji ale lze spustit i přímo v prohlížeči, kdekolik, bez instalace.

Integrace dalších komunikačních kanálů

Chat

Fayn ústředna poskytuje funkci chatu, kdy můžete na svém webu komunikovat s návštěvníky textově online.

SMS brána

Kromě hlasu s pevnými, mobilními nebo barevnými čísly lze do Fayn ústředny integrovat také SMS zprávy. 

WhatsApp

Předpřipravena je též integrace s oblíbeným komunikátorem WhatsApp Business. 

Facebook

Nechybí možnost integrace komunikace s návštěvníky pomocí Facebook Messengeru.

CRM

Hotové jsou konektory na systémy Salesforce, Bitrix24, Zoho, Odoo, Hubspot a další se připravují.

API

Jakékoli další systémy lze integrovat či propojit pomocí bohatého API nebo přímého přístupu do databáze ústředny.

Aplikace Linkus ve vašem PC

 

HD telefonování

jedním kliknutím telefonujte, přidržte nebo ztlumte hovor, přepojte a nebo nahrávejte vybrané hovory. Nahrávky jsou automaticky synchronizovány mezi PC a mobilní aplikací, takže je máte vždy po ruce.

Messenger

pokud zrovna nemůžete se svými kolegy hovořit, jednoduše jim napište zprávu. Sdílejte své nápady se svým týmem ať již jste kdekoli. Zprávy jsou synchronizovány mezi PC a mobilní verzí, takže o nic nepřijdete.

Prezence

podívejte se kdo je dosažitelný, kdo telefonuje, kdo má meeting nebo kdo je úplně offline. Nastavte si vlastní zprávy o tom, jak Vás mohou kolegové nejlépe kontaktovat.

CRM integrace

PC verze umožňuje integraci s vašimi CRM systémy, Microsoft Dynamics 365, Outlook Contacts a Google Contacts. Jednoduše mějte přehled o aktivitách vašich zákazníků přímo v CRM.

Přesměrování hovorů

netrapte své zákazníky "čekáním na drátě". Pomocí této funkce můžete hovory směrovat přesně tam, kde se nacházíte, do kanceláře na stůl, do mobilu, hlasové schránky a nebo na vašeho kolegu.

Telefonní seznam

mějte k dispozici firemní telefonní seznam vašich zákazníků, partnerů, kontakty na vaše kolegy včetně jejich osobních profilů.

Sdílení dokumentů

jednoduše sdílejte dokumenty se svými kolegy. Klikněte v chatu na ikonu Dokumentu a odešlete vybraný dokument. Jednoduché a bezpečné.

Nerušit

potřebujete klid na rozdělanou práci, nebo nebýt vyrušováni v průběhu schůzky? Funkcionalita Nerušit zabezpečí vše potřebné.

Aplikace Linkus ve vašem mobilním telefonu