Chytrá ordinace v praxi: Jak jsme diskutovali s lékaři v Olomouci

Chytrá ordinace v praxi: Jak jsme diskutovali s lékaři v Olomouci
15. 4. 2025
Na kongresu Medicíny pro praxi jsme představili řešení, která šetří čas lékařům i sestrám a zlepšují komunikaci s pacienty. Z diskuze s návštěvníky vyplynulo mnoho zajímavých podnětů.

Ve dnech 10. a 11. dubna 2025 jsme se jako partneři zúčastnili 23. kongresu Medicíny pro praxi v Olomouci, který se konal v Clarion Congress Hotelu. Během dvou dnů jsme diskutovali s mnoha praktickými lékaři o aktuálních výzvách ve zdravotnictví, přetížení zdravotníků a především o možnostech, jak zlepšit komunikaci s pacienty, ušetřit čas a zjednodušit práci nejen lékařům, ale i zdravotním sestrám.

Společně s lékaři jsme hledali řešení na míru, která přinášejí časové, finanční i personální úspory pro každou ordinaci. V rámci naší ankety mezi lékaři se potvrdilo, že až 70 % telefonátů lze vyřešit bez nutnosti přerušení práce sestry, což výrazně zlepšuje dostupnost péče a umožňuje pacientům vyřešit své požadavky již při prvním zavolání do ordinace.

Naše chytré řešení s hlasovou navigací a přepisem vzkazů do e-mailu šetří až 30 % času denně a zefektivňuje objednávání na prohlídky, očkování i žádosti o e-recepty. Pro konzultace je v systému vyhrazen konkrétní čas, kdy se pacienti mohou dovolat přímo sestře nebo lékaři – telefon tak zvoní jen v předem určených intervalech a pro jasně definované účely.

V naší soutěžní anketě si hlavní cenu – dva telefony Yealink SIP-W78P – odvezl pan doktor z Prahy, který si přál zůstat v anonymitě. Pro ostatní účastníky máme připraveno ještě 50 hodnotných cen, jejichž výherce budeme informovat v průběhu týdne.

Děkujeme všem praktikům za účast a přejeme mnoho úspěchů i pohodovou práci s Fayn Ordinací!

Od návštěvníků konference jsme sbírali užitečnou zpětnou vazbu...

 

Návštěvníků z řad odborné veřejnosti bylo přes 200.

Další aktuality

Telefonní čísla
24. 2. 2025

Marketingové hovory na Slovensku

Pokud chcete obchodně působit na slovenské zákazníky pomocí elektronických komunikací, je třeba se řídit slovenskými zákony. Podmínky se liší pro cílení na spotřebitele a firmy. Za těmito účely existuje speciální číslo pro marketingová volání.
Přečíst zajímavost