Nová zákaznická zóna a bankovní účet

update
6. 4. 2022
Spustili jsme novou zákaznickou zónu, měníme bankovní účet a další novinky.

Na základě potřeby modernizace a také vašich četných podnětů jsme aktualizovali naše systémy.

Nová zákaznická zóna je nyní dostupná na adrese: https://www.fayn.cz/samoobsluha nebo https://muj.fayn.cz 

Přihlašovací údaje jsou stejné, jako jste měli doposud. Můžete se též přihlásit prozvoněním z registrovaného mobilního telefonu (ring-in). 

Pokud dobíjíte kredit

  • Dobíjení provádějte v zákaznické zóně, nebo na účet 77334412/5500 a jako nový variabilní symbol VS použijte číslo ze zákaznické zóny (vpravo od jména za symbolem #).

  • Můžete nově nastavit i opakované automatické dobíjení z karty, například při poklesu stavu kreditu pod vámi určenou mez.

  • Daňový doklad za čerpání kreditu obdržíte zpětně vždy za předchozí měsíc. Po dobití kreditu obdržíte pouze potvrzení o dobití.

Pokud platíte zpětně na fakturu

  • Veškeré závazky a platby vzniklé do konce března, včetně faktury za březen, prosím hraďte na naše
    původní číslo bank. účtu, které je na dokumentech uvedeno.

  • Až fakturace za duben, tedy v květnu, bude s novým bank. číslem účtu 77334412/5500 a variabilním symbolem unikátním pro každou fakturu.

  • Bude též nutné změnit povolení inkasa pro výše uvedený účet.

  • Nově půjde využít pro úhrady faktur automatické inkaso z platební karty.
     

Novinky

  • Možnosti automatických plateb z bankovní karty, například při poklesu kreditu.

  • Přeplatky a nedoplatky budou automaticky zohledňovány.

  • Unikátní variabilní symbol každé faktury zpřehlední fakturaci jako takovou.

  • Nově přehled o čerpání mobilních dat.

  • Vylepšené zobrazení zákaznické zóny na mobilních zařízeních.

  • Možnost sami si změnit datový balíček (avšak pozor, tím zrušíte ten stávající).

Nová platforma zákaznické zóny nám umožní ji dále rozvíjet a vylepšovat. V následujících týdnech a měsících budeme přidávat další funkce a vylepšení. 

Pokud byste v nové zóně postrádali například některé své služby, prosím napište nám. Situaci prověříme a napravíme.

Další aktuality

Telefonní čísla
24. 2. 2025

Marketingové hovory na Slovensku

Pokud chcete obchodně působit na slovenské zákazníky pomocí elektronických komunikací, je třeba se řídit slovenskými zákony. Podmínky se liší pro cílení na spotřebitele a firmy. Za těmito účely existuje speciální číslo pro marketingová volání.
Přečíst zajímavost