Nová zákaznická zóna a bankovní účet
Na základě potřeby modernizace a také vašich četných podnětů jsme aktualizovali naše systémy.
Nová zákaznická zóna je nyní dostupná na adrese: https://www.fayn.cz/samoobsluha nebo https://muj.fayn.cz
Přihlašovací údaje jsou stejné, jako jste měli doposud. Můžete se též přihlásit prozvoněním z registrovaného mobilního telefonu (ring-in).
Pokud dobíjíte kredit
-
Dobíjení provádějte v zákaznické zóně, nebo na účet 77334412/5500 a jako nový variabilní symbol VS použijte číslo ze zákaznické zóny (vpravo od jména za symbolem #).
-
Můžete nově nastavit i opakované automatické dobíjení z karty, například při poklesu stavu kreditu pod vámi určenou mez.
-
Daňový doklad za čerpání kreditu obdržíte zpětně vždy za předchozí měsíc. Po dobití kreditu obdržíte pouze potvrzení o dobití.
Pokud platíte zpětně na fakturu
-
Veškeré závazky a platby vzniklé do konce března, včetně faktury za březen, prosím hraďte na naše
původní číslo bank. účtu, které je na dokumentech uvedeno. -
Až fakturace za duben, tedy v květnu, bude s novým bank. číslem účtu 77334412/5500 a variabilním symbolem unikátním pro každou fakturu.
-
Bude též nutné změnit povolení inkasa pro výše uvedený účet.
-
Nově půjde využít pro úhrady faktur automatické inkaso z platební karty.
Novinky
-
Možnosti automatických plateb z bankovní karty, například při poklesu kreditu.
-
Přeplatky a nedoplatky budou automaticky zohledňovány.
-
Unikátní variabilní symbol každé faktury zpřehlední fakturaci jako takovou.
-
Nově přehled o čerpání mobilních dat.
-
Vylepšené zobrazení zákaznické zóny na mobilních zařízeních.
-
Možnost sami si změnit datový balíček (avšak pozor, tím zrušíte ten stávající).
Nová platforma zákaznické zóny nám umožní ji dále rozvíjet a vylepšovat. V následujících týdnech a měsících budeme přidávat další funkce a vylepšení.
Pokud byste v nové zóně postrádali například některé své služby, prosím napište nám. Situaci prověříme a napravíme.