Virtuální ústředna
Proměníme pevnou i mobilní linku, chat, SMS, WhatsApp a FB Messenger v moderní komunikační nástroj, který vašemu týmu umožní nejen komunikaci se zákazníkem, ale i v rámci týmu. A díky automatizaci budete mnohem efektivnější.
Oblíbené funkce telefonního systému
S naší Fayn virtuální ústřednou získáte veškeré funkce, které komplexně pokryjí potřeby při firemní komunikaci bez nutnosti pořízení klasické “železné” ústředny. Bez velkých investic a údržby pod neustálou naší i vaší online kontrolou.
Automatizace dle časových pravidel
Předávání hovorů mezi zařízeními včetně mobilů
Záznamy hovorů mailem s nahrávkou či přepisem
Uvítací hlášky a hlasový rozcestník (automat)
Každý se dovolá a již ve frontě získá informace
Live chat a integrace WhatsApp, Facebook, SMS, CRM a další s API.
Výhody virtuální ústředny
Ústředna je neustále ve vývoji a pravidelně aktualizována a zálohována.
Funkce ústředny můžete jednoduše přizpůsobovat vašim potřebám a růstu.
Přes webové rozhraní máte služby ústředny pod kontrolou odkudkoliv.
Všechny funkce ústředny, její nastavení i správu, můžete plně přenechat na nás.
Komplexní sada funkcí v každém balíčku
Máme tři základní balíčky, ze kterých si mnozí vyberou. Mohou být nasazeny velmi rychle a jsou vhodné pro menší pracoviště. To vše při zachování plné funkcionality a výhodné ceny.
ÚSTŘEDNA PRO3
Všechny užitečné funkce Fayn ústředny pro 3 uživatele
(Hlavních funkcí je více než 50 a jsou neustále vylepšovány a doplňovány)
498 Kč
za 3 uživatele
ÚSTŘEDNA PRO6
Všechny užitečné funkce Fayn ústředny pro 6 uživatelů
(Hlavních funkcí je více než 50 a jsou neustále vylepšovány a doplňovány)
894 Kč
za 6 uživatelů
ÚSTŘEDNA PRO10
Všechny užitečné funkce Fayn ústředny pro 10 uživatelů
(Hlavních funkcí je více než 50 a jsou neustále vylepšovány a doplňovány)
1299 Kč
za 10 uživatelů
Řešení postavené na míru
Pro střední a velká pracoviště vám namixujeme virtuální ústřednu přesně podle vašich potřeb. Proto je poměr výkon-cena velice přívětivý.
ÚSTŘEDNA PRO20
Všechny užitečné funkce Fayn ústředny pro 11–20 uživatelů
(Hlavních funkcí je více než 50 a jsou neustále vylepšovány a doplňovány)
109 Kč
za uživatele
jednotlivě
ÚSTŘEDNA PRO50
Všechny užitečné funkce Fayn ústředny pro 21–50 uživatelů
(Hlavních funkcí je více než 50 a jsou neustále vylepšovány a doplňovány)
99 Kč
za uživatele
jednotlivě
ÚSTŘEDNA PRO+
Všechny užitečné funkce Fayn ústředny pro 50 a více uživatelů
(Hlavních funkcí je více než 50 a jsou neustále vylepšovány a doplňovány)
individuálně
cena
na vyžádání
Nejčastěji kladené otázky
Rozcestník – IVR – hlasový asistent
IVR je automatický systém hlasového menu, který volajícího přivítá, nabídne mu možnosti volby a přesměruje hovor tam, kam si volající zvolí. Nechte své zákazníky vybrat, ke komu má být hovor směrován nebo jim pomozte řešit jejich problém prostřednictvím hlasového asistenta bez nutnosti přepojit hovor na některého z vašich kolegů.
Vyzváněcí skupiny
Definujte si vyzváněcí skupiny pro jednotlivá oddělení nebo kanceláře. Hovory mohou zvonit všem zároveň, nebo postupně.
Časová pravidla
Díky časovým pravidlům můžete řídit příchozí hovory podle pracovní doby, nebo podle přítomnosti jednotlivých pracovníků v kanceláři. V mimopracovní době můžete volající informovat o provozních hodinách nebo je instruovat, aby zanechali vzkaz.
Zpětné směrování hovorů
Zabezpečí nasměrování příchozího hovoru k tomu operátorovi, který s volajícím telefonoval naposledy. Již žádné “to s Vámi hovořil kolega”.