Parkování nevyužívaných VoIP čísel

6. 1. 2015
Dovolujeme si upozornit zákazníky, že čísla pevných linek, která nebyla déle, než 6 měsíců využita pro odchozí nebo příchozí hovory, převádíme do stavu parkování.

Dovolujeme si upozornit zákazníky, že čísla pevných linek, která nebyla déle, než 6 měsíců využita pro odchozí nebo příchozí hovory, převádíme do stavu parkování. Taková čísla vidíte i nadále na svém zákaznickém účtu, jsou vám i nadále vyhrazena. Pro jejich opětovné využití je nutné nás kontaktovat, následně vám budou opět aktivována. Detaily najdete v zákaznické zóně https://muj.fayn.cz

Další aktuality

Telefonní čísla
24. 2. 2025

Marketingové hovory na Slovensku

Pokud chcete obchodně působit na slovenské zákazníky pomocí elektronických komunikací, je třeba se řídit slovenskými zákony. Podmínky se liší pro cílení na spotřebitele a firmy. Za těmito účely existuje speciální číslo pro marketingová volání.
Přečíst zajímavost