Vyhlášení Obchodních podmínek k 1. 1. 2022

nové obchodní podmínky
1. 12. 2021
Oznamujeme platnost nových Všeobecných obchodních podmínek s účinností od 1. 1. 2022.

V souvislosti s novelou Zákona o elektronických komunikacích, která vejde v platnost dne 1. 1. 2022, upravujeme naše Všeobecné obchodní podmínky (VOP). Došlo k mírnému zjednodušení/zkrácení dokumentu a dále:

  • odrážejí povinnost informovat o náležitostech smluvních podmínek již v průběhu objednávky (což jsme již činili, ale nyní bude informování dle náležité šablony stanovené Zákonem) a v průběhu smluvního vztahu
  • odrážejí povinnost informovat o paušálních náhradách při potížích s přenosem služby nebo dohodnuté opravy
  • odrážejí nové podmínky pro využívání tzv. cookies na Internetových stránkách
  • odrážejí chystanou možnost přenést službu typu ISP (internet na doma) obdobně, jako telefonní číslo
  • odrážejí úpravy, které vedou k omezení telemarketingu – ve výchozím stavu se telemarketing považuje za zakázaný. Pouze pokud je provozovatelům "telefonních seznamů" předána informace o tom, že si účastník přeje být telemarketingově kontaktován, tak je telemarketing povolen. Telemarketing též může být sjednán účastníkem s různými subjekty individuálně. Údaje poskytovatelům "telefonních seznamů" na žádost předáváme již nyní. Automatický nesouhlas vchází v platnost od 1. 7. 2022. 

Naše obchodní podmínky naleznete vždy na adrese: https://www.fayn.cz/podminky/

Dále dochází ke zvýšení cen nových aktivací našich služeb. 

Změny považujeme za takové, které nemají negativní vliv na Účastníka, či se jedná o změny neutrální. Dále jde o změny plynoucí z novelizace Zákonů. VOP vchází v platnost dnem 1. 1. 2022. Pokud by Účastník považoval změny za změny s negativním vlivem, takové změny vstupují v platnost k 1. 2. 2022. Jestliže se změnami nesouhlasíte, máte právo do 30 dnů ode dne účinnosti vypovědět služby bez sankce (vzhledem k tomu, že naše služby jsou na dobu neurčitou, sankce nejsou aplikovány v žádném případě). Nebude-li reagováno, předpokládá se souhlasné stanovisko. 

Další aktuality

Telefonní čísla
24. 2. 2025

Marketingové hovory na Slovensku

Pokud chcete obchodně působit na slovenské zákazníky pomocí elektronických komunikací, je třeba se řídit slovenskými zákony. Podmínky se liší pro cílení na spotřebitele a firmy. Za těmito účely existuje speciální číslo pro marketingová volání.
Přečíst zajímavost