Vyhlášení Obchodních podmínek k 1. 7. 2022

nové obchodní podmínky
16. 5. 2022
Oznamujeme platnost nových Všeobecných obchodních podmínek s účinností od 1. 7. 2022.

V souvislosti s novelou Zákona o elektronických komunikacích upravujeme naše Všeobecné obchodní podmínky (VOP). Včetně verze z 1. 1. 2022 souhrnně došlo k mírnému zjednodušení/zkrácení dokumentu a dále zejména:

  • odrážejí povinnost informovat o náležitostech smluvních podmínek (Souhrn Smlouvy) již v průběhu objednávky, nebo těsně před účinností Smlouvy
  • odrážejí povinnost informovat o paušálních náhradách při potížích s přenosem služby nebo dohodnuté opravy
  • odrážejí nové podmínky pro využívání tzv. cookies na Internetových stránkách
  • odrážejí chystanou možnost přenést službu typu ISP (internet na doma) obdobně, jako telefonní číslo
  • odrážejí úpravy, které vedou k omezení telemarketingu – ve výchozím stavu se telemarketing považuje za zakázaný. Pouze pokud je provozovatelům "telefonních seznamů" předána informace o tom, že si účastník přeje být telemarketingově kontaktován, tak je telemarketing povolen. Telemarketing též může být sjednán účastníkem s různými subjekty individuálně. Údaje poskytovatelům "telefonních seznamů" na žádost předáváme již nyní. Automatický nesouhlas vchází v platnost od 1. 7. 2022. 
  • odrážejí úpravy s ohledem na srozumitelné, jasné a textové informování o změnách Smluvních podmínek

Zde si můžete podmínky stáhnout...

Naše obchodní podmínky naleznete vždy na adrese: https://www.fayn.cz/podminky/

Změny považujeme za takové, které nemají negativní vliv na Účastníka. Dále jde o změny plynoucí z novelizace Zákonů. VOP vchází v platnost dnem 1. 7. 2022. Jestliže se změnami nesouhlasíte, máte právo do 30 dnů ode dne oznámení vypovědět služby bez sankce (vzhledem k tomu, že naše služby jsou na dobu neurčitou, sankce nejsou aplikovány v žádném případě). Nebude-li reagováno, předpokládá se souhlasné stanovisko. 

Další aktuality

Telefonní čísla
24. 2. 2025

Marketingové hovory na Slovensku

Pokud chcete obchodně působit na slovenské zákazníky pomocí elektronických komunikací, je třeba se řídit slovenskými zákony. Podmínky se liší pro cílení na spotřebitele a firmy. Za těmito účely existuje speciální číslo pro marketingová volání.
Přečíst zajímavost