SMS API brána pro hromadné rozesílání SMS

SMS messaging
14. 8. 2023
Obliba SMS zpráv neustále roste. Je to zaručená cesta, jak informovat zákazníka, uživatele vaší služby a podobně. Narozdíl od e-mailu je to osobnější a důraznější. Někdy je prostě potřeba, aby vaše sdělení získalo maximum pozornosti. A firmám se hodí taková SMS brána, kterou lze využívat i automatizovaně. Ať již třeba nahráním CSV souboru, nebo programově přes API.

Počty odeslaných SMS v ČR neustále rostou. Není to ani tak díky koncovým uživatelům (kteří stále častěji využívají různé messengery), ale díky firemnímu využití SMS. Pro:

  • notifikace stavu objednávek,
  • notifikace doručování zásilek,
  • připomínky termínů služeb (masér, kosmetika, lékař, ubytování, servis...), 
  • marketingové pobídky, obchodní nabídky, 
  • upomínky splatnosti faktur
  • hesla pro ověření
  • a mnohé další. 

Jak lze odesílat SMS zprávy

  • jednotlivé zprávy přes webové rozhraní hromadně s použitím dávkového souboru ve formátu CSV, který se dá snadno zpracovat v Excelu, libovolném textovém editoru nebo přímo vyexportovat z firemního informačního systému,
  • odesláním e-mailu z libovolného poštovního klienta,
  • prostřednictvím API rozhraní, které umožní přímé napojení vašeho vlastního systému na SMS bránu

Výhody a úskalí hromadného posílání SMS

V závislosti na množství odesílaných SMS se lze dostat na nízké ceny SMS. Pokud byste uvažovali o tom, že připojíte GSM bránu a využijete běžný mobilní tarif s neomezenými SMS, tak tato cesta není ta správná. Takový postup je v rozporu s podmínkami operátorů a může se vymstít. 

Odeslané zprávy lze identifikovat vám přiděleným telefonním číslem. Avšak nemusí jít vždy o garantovanou funkci, případně garance může znamenat vyšší cenu za takovou službu. 

Přehled o tom, jak hromadně odeslané SMS dopadly, je také možný. U každé SMS lze v monitoringu přehledně sledovat, zda byly doručené úspěšně, nebo nikoli. 

Přijímat lze i odpovědi na hromadně odeslané SMS. Například ve webovém rozhraní, nebo v e-mailovém klientu či na telefonu. Avšak i zde může jít o negarantovanou funkci, respektive v případě garance dále zpoplatněnou. 

Chcete SMS bránu s API? Kontaktujte nás na čísle 530 330 240 nebo pomocí formuláře zde. 

Slovníček

Další aktuality

Telefonní čísla
24. 2. 2025

Marketingové hovory na Slovensku

Pokud chcete obchodně působit na slovenské zákazníky pomocí elektronických komunikací, je třeba se řídit slovenskými zákony. Podmínky se liší pro cílení na spotřebitele a firmy. Za těmito účely existuje speciální číslo pro marketingová volání.
Přečíst zajímavost